Kandidatenlijst VVD Vijfheerenlanden: Gewoon Doen !

Met een combinatie van nieuwe en ervaren mensen op de kandidatenlijst en een compact verkiezingsprogramma “Gewoon Doen !” heeft VVD Vijfheerenlanden koers gezet naar de komende gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022.

Kandidatenlijst VVD Vijfheerenlanden: Gewoon Doen !

Met een combinatie van nieuwe en ervaren mensen op de kandidatenlijst en een compact verkiezingsprogramma “Gewoon Doen !”  heeft VVD Vijfheerenlanden koers gezet naar de komende gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022

Lijsttrekker en huidig fractievoorzitter Hanneke van der Leun – Schout (Meerkerk) legt de lat hoog:  “met een krachtig, enthousiast en lokaal betrokken team willen wij de grootste lokale partij voor alle inwoners worden!”

Naast nieuw elan met Anouk Fransen (Hoef en Haag, nr3) en Wang Xiaolei (Hoef en Haag, nr5) staan ook de meer ervaren Thijmen Peter de With (Lexmond, nr2) en Nald Rietbergen (Leerdam, nr4) klaar om onze mooie gemeente Vijfheerenlanden een plek te maken waar het gelukkig en veilig wonen is. Als lijstduwer is Huib Zevenhuizen weer beschikbaar als mogelijk wethouder.

In de afgelopen maanden heeft ook Lokaal Alert fractievoorzitter Harry van Tilburg (Hagestein, nr8) zich aangesloten bij de lokaal liberale VVD Vijfheerenlanden. “In de afgelopen raadsperiode is een sterke en plezierige inhoudelijke samenwerking ontstaan. Vanaf maart 2022 verder onder de liberale vlag doet recht aan onze visie en doelen”.

VVD Vijfheerenlanden zet sterk in op versnelde en ruimere woningbouw in alle kernen en steden, in gezonde balans met de kans om te werken, mobiliteit zonder te veel gedoe en met haalbare en realistische duurzaamheidsambities.  Wij geloven in een gemeenschap waarin iedereen mee kan doen en gezond kan leven. VVD Vijfheerenlanden staat voor een krachtige en financieel gezonde gemeente. Een gemeente en gemeentebestuur dat de armen uit de mouwen steekt onder het motto “Gewoon Doen !”